בנות 'בית לפליטות' ומנהלי המוסד אצל הגר"מ שטרנבוך | תיעוד

    נתי קאליש No Comments on בנות 'בית לפליטות' ומנהלי המוסד אצל הגר"מ שטרנבוך | תיעוד

    בערב שביעי של פסח בנות 'בית לפליטות' זכו למעמד 'הקבלת פני רבו' אצל זקן פוסקי הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א | הראב"ד העניק לבנות 'מצות לשמירה ולברכה' ונשא דברי חיזוק | גלריה

    שלומי טריכטר צילום: שלומי טריכטר
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חג הפסח מרומם ונעלה נחגג בין קירות המוסד המפורסם 'בית לפליטות' בירושלים, כאשר בנות המוסד זכו לקיים כל מצוות החג בשמחה, ואף קיימו מנהגי 'עלייה לרגל' ו'ברכת אילנות' במעמד מיוחד ומרגש.

    השיא נרשם במעמד 'הקבלת פני רבו' כאשר באורח נדיר ויוצא דופן זכו הבנות להתקבל במעונו של הגאון רבי משה שטרנבוך שעות ספורות טרם התקדש חג שביעי של פסח, הגר"מ שטרנבוך נשא בפני הבנות הנרגשות דברי ברכה וחיזוק.

    הראב"ד אמר במעמד: "אבי נפטר והשאיר את אמי אלמנה עם תשע יתומים, זכורני שהגאון הקדוש רבי אלחנן וסרמן הי"ד הגיע לבקר אותנו וחיזק את אמא, אמי ע"ה ביקשה ממנו ברכה שבניה יגדלו גדולי תורה, אבל רבי אלחנן אמר לה שיכול לברכה בגשמיות אבל ברוחניות צריכים לעבוד, אבל אמי ע"ה התעקשה ואמרה לו 'אני אלמנה ואני מצווה לכם לברך' ואז בירך ובירך, אתם צריכים לדעת שאתם יכולים לפעול בשמים ילדים כמו החפץ חיים בדורו" אמר הראב"ד.

    בהמשך פתח הגר"מ בשיר 'ושמחת בחגך' ועודד את השירה למשתתפים בכדי לשמח את הלבבות ולאחר מכן ביקש הגר"מ שטרנבוך להביא מצה ובירך עליה עבור הבנות והעניק להם מצה שמורה זכר ל'ביזת הים' ולברכה ולשמירה.

     

     



    0 תגובות